Visita dels alumnes de 3r d’ESO als estudis de TV3

Durant el mes de gener de 2018, l’alumnat de 3r d’ESO ha pogut realitzar la visita als estudis de TV3 (Televisió de Catalunya) a Sant Joan Despí. L’activitat està lligada a les matèries de llengua però té una relació molt directa amb el Treball de Síntesi que els alumnes duran a terme la penúltima setmana del mes de març. Hem pogut conèixer la història de la televisió pública catalana, prendre consciència del paper importantíssim que fa en el camp de la normalització lingüística del català i, a més, observar “per dintre” diversos programes que veiem habitualment.
Volem desvetllar, també, l’esperit crític dels nois i noies amb què cal analitzar els mitjans de comunicació davant l’allau d’informació que ens arriba a diari actualment. La sortida ha de generar, ara, els textos dels alumnes amb reflexions temàtiques sobre les quals s’han de posicionar i que responen a la pregunta genèrica de: Què hi ha darrere del que veiem a la televisió?