Visita de l’alumnat del CFGS en Disseny i Fusta a les empreses Nixprofusta i 7 vetes

Aquest passat 25 de gener, l’alumnat que imparteixen els estudis de Disseny, Moble i Fusta varen visitar les empreses del sector Nixprofusta, que es dedica a la construcció i reforma de cases de fusta, i 7 vetes, especialitzada en disseny industrial, tall i làser per fusta. Amb Nixprofusta van poder veure el nivell estructural i d’acabats d’una casa en construcció de 4 plantes al casc antic de Figueres. Per la seva banda a 7 vetes els alumnes descobriren una empresa jove i dinàmica que treballa amb fresadores, làsers de tall i impressores 3d, amb les quals tallen i modelen tot tipus de peces ja siguin geometries planes o bé volums tridimensionals. Aquesta visita ha estat molt interessant pel cicle de Grau Superior de Disseny i Moblament perquè hem vist diferents sortides professionals pels alumnes, tan per la branca de taller i directe a l’obra com feina de despatx i preparació de documentació tècnica o creació d’arxius de mecanitzat.