Visita de l’alumnat del cfgm de fusteria a la fira de mostres de Girona

El passat dimarts 31 d’octubre els alumnes de 1r i 2n del cicle de Grau Mitjà d’Instal·lació i Moblament van visitar la 61a edició de la Fira de Mostres de Girona, que va tenir lloc al Palau de fires de la ciutat. La fira de mostres és el punt de trobada del teixit empresarial de les comarques de Girona. Un espai de promoció del comerç i d’exhibició de la diversitat de sectors de la província on s’exposen les últimes novetats i tendències en el marc de la programació d’actes de la Festa Major de Sant Narcís.