Visita al Museu de la Ciència i la Tècnica a Terrassa

El passat dijous 12 d’abril, els alumnes de la modalitat de ciències i tecnologia de 1r de BTX varen visitar el Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa. A part de poder visitar les diferents exposicions permanents i temporals del museu, alumnes i professors vàrem poder realitzar dos tallers. Un en el Laboratori de Física Experimental Mentora Alsina, un laboratori de començament de segle XX, on varen realitzar diferents experiències de pressió i llum. L’altre grup va sortir a la terrassa del museu, on varen poder conèixer diferents maneres d’aprofitar l’energia solar: rellotges, un motor d’Stirling i un reflector solar Scheffler, entre altres aparells.