Visita a la vil·la romana de Vilauba amb els alumnes de 1r d’ESO

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Dilluns i dimecres de la setmana passada els alumnes de 1r d’ESO vam visitar la Vil·la Romana de Vilauba. Aquesta sortida ens va servir per ampliar coneixements sobre el pas dels romans per les nostres terres. Amb una ocupació que va des del s. I al VII, Vilauba té interès per la presència clara de zones com el triclinum, el larari, les recent descobertes termes o estructures pròpies de la producció d’oli i vi.
Les explicacions dels guies i un petit joc de descoberta ens van servir per aclarir conceptes i passar una bona estona en un entorn diferent de les aules.