Viatge a Madrid amb els alumnes de 2n de batxillerat

Del 26 al 28 d’octubre els alumnes de 2n de batxillerat van anar de viatge d’estudis a Madrid. Van visitar llocs com el Palacio Real, el Museo del Prado o el museu Reina Sofía, entre d’altres. Gràcies a la diputada Mariona Illamola van poder visitar el Congreso de los Diputados i després se’ls va cedir un despatx on la Mariona els va explicar la seva experiència com a diputada i va respondre totes les preguntes dels alumnes.
També van tenir temps lliure per descobrir pel seu compte racons de la ciutat com la Puerta del Sol, la Plaza Mayor o el Barrio de las Letras. Va ser un viatge molt ben valorat per professors i alumnes, que els va permetre ampliar els seus coneixements culturals i crear cohesió de grup.
Les fotografies del Congreso de los Diputados han estat realitzades per Verónica Povedano.