Us convidem a gaudir de l’Art fet al Brugulat

Ja feia temps que trobàvem a faltar un espai on es poguessin exposar els treballs fets pels alumnes de l’artístic plàstic i on també hi tinguessin cabuda exposicions de treballs fets pels alumnes d’ESO. Un espai que facilités la comunicació entre els diferents nivells que tenim a l’institut. Perquè quan un treball és exposat pren una altra dimensió, cobra un nou significat i hi ha qui diu que el cercle de comunicació es completa amb la percepció de l’obra per part de l’espectador….Sigui com sigui, estem molt contents de que s’hagi pogut trobar un espai, per petit que sigui, en un lloc on passa gairebé tothom de l’institut en un moment o altre: l’Espai d’Art serà doncs a partir d’ara, un lloc on s’aniran exposant, on es compartiran tota mena de treballs artístics.
L’exposició que va inaugurar l’espai fou una exposició on es mostraven els treballs d’il.lustració fets pels alumnes que el curs passat feien 1r de batxillerat. Fou un projecte portat a terme dins la matèria de Dibuix amb el professor Andreu Elias. Consistia en il.lustrar contes clàssics tot fent-ne una reinterpretació i després en grups de 4 o 5 alumnes maquetar i imprimir cadascun d’aquest contes: Alícia en el país de les meravelles de Lewis Carrol, Peter Pan de James Mathew Barrie i El petit Príncep de Antoine de Saint-Exupéry.