Taller d’emprenendoria per a l’alumnat de cicles

Aquest divendres 15 de febrer, la tècnica municipal de l’àrea de promoció econòmica, Txell Vila, va venir a l’institut Josep Brugulat a impartir un taller sobre emprenedoria a l’alumnat de 2n curs de grau mitjà dels cicles formatius de gestió administrativa, instal·lació i moblament i manteniment electromecànic.
La xerrada-taller va consistir en fer un repàs de les eines existents per tirar endavant un negoci des de zero, remarcant el mètode canvas, una metodologia que utilitza diferents tècniques per aconseguir un únic objectiu: crear empreses viables. Finalment, a través de la participació, el debat i l’anàlisi, l’alumnat de formació professional va aprendre a crear un model de negoci d’èxit. Aquesta activitat complementària es trobava programada dins de la Guia de Recursos del Servei d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles.