Parking Shakespeare a la Factoria amb els alumnes del Batxillerat artístic

Alumnes del Batxillerat artístic de l’institut Josep Brugulat assisteixen a la representació de “Les alegres casades de Windsor” interpretada per la companyia Parking Shakespeare. L’obra, programada dins el festival Temporada Alta, es va representar a la Factoria d’Arts escèniques de Banyoles. Shakespeare va escriure aquesta divertida comèdia a l’entorn de la figura de Falstaff per encàrrec de la reina Isabel d’Anglaterra. Després de la representació, els alumnes van tenir la possibilitat de conversar amb el director, Marc Rosich, i amb un dels actors de la companyia.
Aquestes experiències són molt enriquidores pels alumnes ja que els permeten sortir de l’aula per gaudir d’un espectacle teatral en directe. I, en aquesta ocasió, també per poder compartir les impressions i els dubtes de l’obra amb els professionals de la Parking Shakespeare.