Sessió inaugural de Batxillerat amb la Clàudia Cedó

Aquest curs hem tingut el privilegi de comptar amb la Clàudia Cedó com a convidada a la sessió inaugural de batxillerat. La Clàudia és actriu, dramaturga, directora de teatre i també psicòloga. Ens ha explicat la seva trajectòria professional i ens ha donat un munt de consells que de ben segur seran de gran utilitat per a tot l’alumnat.

La sessió s’ha fet de forma virtual i l’alumnat de totes les classes ha pogut participar fent preguntes i així la sessió ha estat més dinàmica i participativa.
Moltes gràcies Clàudia per acompanyar-nos en el tret de sortida d’aquest curs tan incert. Gràcies pels consells, la gran dosi d’optimisme i sobretot per recordar-nos, en un moment com el que ens toca viure, que l’art té un poder sanador i terapèutic que ajudarà a veure d’un altre color els moments complicats.