Segona posició de l’Ins Josep Brugulat a les VII Olimpíades de Geografia

Aquest divendres 15 de març els alumnes de geografia de 2n de batxillerat van participar en la VII Olimpíada de Geografia de la UdG. L’equip format per Roger Arbat, Helena Castellà, Aniol Funtané, Berta Crous, Maria Boix, Aina Gil i Imma Pujol va quedar en segon lloc dels disset instituts que hi participaven.
La prova va consistir en un examen de cinquanta preguntes tipus test sobre el temari del curs, més una pregunta per desenvolupar, que només es corregia en cas de desempat. A la mitja part, ens van convidar a un esmorzar al claustre de Sant Domènec i vam poder assistir a una exhibició amb un dron.
A la segona part, vam poder sentir dues breus xerrades sobre les sortides professionals dels estudis de geografia a la sala de graus de la Facultat de lletres, una capella gòtica restaurada digna de d’admirar.
Els alumnes s’ho van passar molt bé i van tenir una experiència que de ben segur recordaran.