Segona conversa-vermut amb estudiants de pràctiques del MUFPS i docents del programa SENSEI

Divendres 1 de març vam organitzar la segona edició de la conversa-vermut amb estudiants en pràctiques del MUFPS i docents del programa SENSEI. Aquesta és una bona ocasió perquè l’alumnat que fa les pràctiques al nostre centre participi del diàleg sobre temes que ens ajuden a entendre com funciona un centre educatiu. En aquesta ocasió, les taules rodones abordaven les temàtiques següents: equip directiu, inclusió, programa SENSEI i les tutories al Brugulat.

Els participants van poder assistir a dues taules rodones amb dos torns de conversa en un ambient distès i amè.
Seguidament, vam celebrar la tradicional calçotada amb la participació de professors i dels mateixos estudiants de pràctiques i alumnes SENSEI. Una activitat entretinguda que ens ajuda a fomentar la cohesió i el companyerisme.
Agraïm de manera especial la visita que vam rebre de l’alumnat SENSEI i de membres de la coordinació dels instituts Pla Marcell de Cardedeu i de l’Institut de Sarrià, així com de dues mestres de l’escola Camins de Banyoles.