Segon premi dels alumnes d’Administratiu a la Fira d’Empresaula

Els alumnes de segon curs de Gestió Administrativa i Administració i Finances van participar a la Fira d’Empresaula que es va celebrar el dia 12 de febrer al Centre Cultural de Terrassa.
Els dos grups van presentar les seves empreses virtuals davant d’un auditori ple, competint amb altres centres de Catalunya i de tot l’estat.
El grup de Grau Superior en Administració i Finances va guanyar el segon premi presentant l’empresa Wheelfly de comercialització de drons i de vehicles elèctrics. El premi consisteix en 50.000 € virtuals per invertir a l’empresa.
A més, van participar a una sessió de networking en la qual van tenir l’oportunitat de comprar i vendre productes i serveis entre totes les empreses participants i establir contactes entre ells.
Podeu seguir Wheelfly a les xarxes socials de Facebook, Twitter i Instagram, i veure les pàgines web de les nostres empreses a: whfly i dreamstrips