Reconeixement als millors resultats del Cangur de Matemàtiques

El passat dijous 15 de març es van celebrar les proves Cangur de matemàtiques a tot Catalunya i uns quants alumnes del nostre centre hi van participar. Hi ha un total de 14 alumnes repartits entre tots els cursos d’ESO i Batxillerat que han quedat entre el 5% dels millors de la seva categoria.
Aquest divendres 8 de juny des del departament de Matemàtiques i de l’Equip Directiu, conscients del grau de dificultat d’aquesta prova, hem volgut fer un petit acte de reconeixement lliurant-los un diploma destacant la posició en què han quedat. Hem de destacar que 4 d’aquests alumnes han quedat dins l’1% dels millors del seu nivell i rebran un diploma de menció honorífica i un obsequi. A més, l’Arnau Padrés ha quedat 4t de Catalunya en la categoria de 1r de Batxillerat i per això va rebre un premi el passat 15 de maig a Barcelona.
Des d’aquí volem fer arribar a tots la nostra més sincera enhorabona i els volem encoratjar per continuar gaudint de les matemàtiques més enllà de les classes!
De 1r ESO: Bernard Figueras Geiszinger (posició 0,80%) i Júlia Vila Lamarca (posició 4,47%)
De 2n d’ESO: Ferran Plana Ortiz (posició 0,21%), Meritxell Masdevall Esparch (posició 2,01%), Núria Garcia Salvatella (posició 2,33%), Paula Bosch Masanas (posició 2,90%), Laura Subirana Trulls (posició 3,58%) i Andreu Ballarin Torres (posició 4,50%)
De 3r d’ESO: Gabriel Badia Estany (posició 0,62%) i Clàudia Ros López (posició 3,86%)
De 4t ESO: Noa Cabello Carbonell (posició 3,50%) i Miquel Masdevall Esparch (posició 4,47%)