“Qui?”, espectacle de microteatre de l’alumnat de 2n de batxillerat

L’alumnat de 2n del Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa presenta un espectacle de microteatre titulat “Qui?”. Es tracta d’un recorregut per diferents espais de l’Institut Josep Brugulat que es farà el dimecres 14 i el dijous 15 d’abril, amb dues funcions cada dia: una a les 17 h i l’altra, a les 18:30 h.

Durant el 2n trimestre, l’alumnat d’arts escèniques ha realitzat un procés de creació col·lectiva i ha ideat un espectacle a través de diferents tècniques teatrals (dramatúrgia, improvisacions, pluja d’idees, etc.) La història comença amb una notícia que farà trontollar l’institut i caldrà anar passant pels diferents espais per descobrir-ne l’entrellat.
L’espectacle començarà al portal de l’institut. Les entrades són limitades i es respectarà la normativa COVID. Per reservar plaça, cal enviar un correu a golivas2@insbrugulat.cat indicant dia i hora. Rebreu un correu amb la confirmació.
Us hi esperem a tots i totes!