Partit de futbol de Nadal PIP & Casa d’Oficis

Com cada any, els alumnes del PIP, participen en diferents projectes amb escoles i institucions de Banyoles.
Els alumnes del PIP i de la Casa d’Oficis tenen una relació especial: comparteixen equipaments i molts alumnes de la Casa d’Oficis són antics alumnes del PIP. Aprofitant aquesta vincle, aquest és el segon any que comparteixen una “jornada esportiva”. Han participat en un partit de futbol al camp vell del Banyoles (al costat de l’Espai Jove).
Ha sigut una jornada emotiva i plena de retrobaments amb antics alumnes i companys!!