Nil Pujol guanya el premi Ciutat de Donosti en Disseny de Mobles

L’alumne de CFGS en Disseny i Moblament, Nil Pujol, guanya el concurs de Disseny de Mobles de la Ciutat de Donosti pel seu projecte de final de cicle.
Nil Pujol, alumne del Cicle Formatiu de Grau Superior en Disseny i Moblament rep a Euskal Herria el 1r premi en la XIX edició del Concurs de Disseny de Mobles de la Ciutat de Donosti pel seu projecte, anomenat “Panxeta”, basat en el disseny, producció i muntatge d’un cotxet de nadó fet íntegrament de fusta.
La resta de guardonats en aquest certamen organitzat pel Departament de Fusta, Moble i Suro del Centre Integrat de Formació Professional EASO Politeknikoa han estat V.Riocerezo, T.Doisy i L.A.Silva de les escoles Easo Politeknikoa (Donosti, Euskadi), Lycée des Metiers d’Art (Coarraze, França); i el CIFP Someso (A Coruña) respectivament. Zorionak Nil eta eskerrik asko!