Molt bons resultats en les proves Cangur de matemàtiques

Archivo 3-5-16 14 11 25

El passat dijous 7 d’abril es van celebrar les proves Cangur de matemàtiques a tot Catalunya i uns quants alumnes del nostre centre hi van participar. Després d’uns dies d’incertesa, per fi, han sortit els resultats i han estat molt bons en general. Hi ha 9 alumnes que han quedat entre el 5% dels millors de la seva categoria, aquests han estat: De 1r ESO: Sergi Padrés, Clara Jordà, Benet Ramió i Irene Ruiz de Morales. De 3r ESO: Arnau Padrés i Martí Juanola. De 4t ESO: Alba Bermejo. De 1r Batxillerat: Isaac Àlamo i Paula Martí. Hem de destacar els magnífics resultats obtinguts per l’Arnau Padrés, 10è de la seva categoria, i per en Martí Juanola, 40è (de 14.323 participants que hi va haver a 3r d’ESO). L’Arnau rebrà un reconeixement durant el proper mes de maig en un acte que se celebrarà a la Universitat Autònoma de Barcelona. Des del departament de Matemàtiques, conscients del grau de dificultat d’aquesta prova, els volem fer arribar a tots la nostra més sincera enhorabona i els volem encoratjar per continuar gaudint de les matemàtiques més enllà de les classes!.