Xerrada sobre autoocupació i emprenedoria per a l’alumnat de cicles

L’alumnat de cicles formatius ha participat en diverses xerrades i tallers a l’Espai Jove Cal Drac organitzades per la Direcció General de Joventut i la Xarxa nacional d’emancipació juvenil.
D’una banda, el dia 8 de novembre els alumnes del 2n curs CFGM de Gestió Administrativa i Instal·lació i Moblament van poder sentir les diverses experiències laborals de companys finalistes dels seus respectius cicles, cosa que va servir per reflexionar sobre els requisits mínims a l’hora d’acceptar una primera feina i sobre les obligacions i els deures del treballador i de l’empresari a l’hora d’establir un nou contracte de treball.
D’altra banda, la fundació “Autoocupació” va oferir unes xerrades a l’alumnat de 1r i de 2n del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances els dies 15 i 18 de novembre respectivament. En el primer cas, es va parlar d’emprenedoria, d’idees de negoci, de la possibilitat de fer-se autònom amb les obligacions i requeriments que corresponguin i el possible finançament. En el segon cas, es va parlar del “Màrqueting digital”: què implica, com s’aplica a les empreses, quines tasques realitza i com vivim el màrqueting a través de les xarxes socials com a consumidors.
Totes les activitats van ser molt interessants. Els alumnes van participar activament i van poder fer preguntes sobre els temes que més els interessaven, especialment relacionades amb el projecte d’empresa que han de realitzar a segon curs
.