L’alumnat de 4t d’ESO acomiada el curs practicant esports de platja

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El dilluns 20 de juny els alumnes de 4t d’ESO, van fer la sortida de final de curs a Roses. Van passar tot el matí fent activitats a la platja i van poder practicar windsurfing, pàdel surf, kaiak i esports de platja. El temps va ser fantàstic, amb sol i el vent necessari per poder fer les activitats. Al final del matí tothom estava una mica cansat, però molt contents. Va ser una bona manera d’anar acomiadant el curs i l’etapa de l’ensenyament obligatori.