L’alumnat de 3r d’ESO realitza un projecte sobre pobresa energètica

Aquestes últimes setmanes amb l’alumnat de tercer d’ESO hem estat realitzant un projecte interdisciplinar sobre pobresa energètica. Aquest, és un fenomen ben present, proper i malauradament greu, ja que atempta contra els drets bàsics de les persones, com pot ser la necessitat de tenir subministraments bàsics com la llum, el gas o l’aigua. El projecte, ha tingut diversos enfocaments: l’energia, el fenomen social, la sostenibilitat i la necessitat d’eficiència i, sobretot, la recerca de solucions al problema.
El repte final ha estat el de preparar una futura exposició que tindrà lloc el 14 de febrer de 2018, dia mundial de l’energia, on esperem que tothom pugui veure la mirada dels alumnes de 3r d’ESO cap a aquest fenomen social i la difusió necessària que cal fer-ne.