L’alumnat d’Administratiu participa a un taller sobre la gestió de les emocions

Aprendre a controlar les emocions i a gestionar l’estrés és clau per enfrontar-se amb èxit a determinades situacions de la vida, tant personal, com acadèmica, com laboral. Preparar-se per conèixer i poder gestionar aquestes emocions pot constituir un bon aprenentatge.
És per això que els alumnes de primer curs de Gestió Administrativa van participar en un taller sobre la gestió de les emocions per a preparar-se per a les entrevistes de feina en el seu futur laboral. El taller, que es va desenvolupar a Cal Drac, va consistir en una sèrie de dinàmiques de grup basades en tècniques teatrals amb les quals van descobrir diferents maneres de comunicar-se i de sintetitzar un projecte. També van poder reflexionar sobre com se sentirien en diverses situacions: l’alegria de ser seleccionat per a un lloc de treball, la ràbia de ser acusat d’alguna cosa que no has fet, la tristesa de saber que l’entrevista no ha anat com t’esperaves, etc.
De ben segur que amb aquestes eines al seu abast, els nostres alumnes seran capaços d’enfrontars-se a determinades situacions amb molta més confiança i seguretat.