La Biblioteca del Brugulat acull el segon Club de la Lectura del curs

Els passats dies 24 i 31 de maig vam portar a terme el segon club de lectura del curs amb El curiós món de la Calpurnia Tate de la Jaqueline Kelly. Com que el grup d’alumnes que s’hi va apuntar era tan nombrós, en Xavi de la Biblioteca va acceptar venir un parell de dies per tal de poder fer la trobada còmodament. Aquesta vegada els alumnes s’han trobat amb una lectura ben diferent: la protagonista, de la mà del seu avi, s’endinsa en el món de la natura i la ciència; i, a través de les seves vivències, coneixem la societat americana de principis del segle XX. Vam poder parlar de temes tan diversos com les relacions familiars, el paper de la dona en aquella època, els avenços científics…Esperem poder continuar aquest projecte tan motivador el curs vinent!