Gran ambient a la 1a Cursa Solidària del Brugulat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Des de l’assignatura d’emprenedoria s’intenta crear, cada any com a mínim, un projecte que intenti desenvolupar l’actitud emprenedora i que contingui una part tecnològica i solidària. Aquest curs l’alumnat va apostar per crear una cursa solidària i fer-la realitat.
El gran dia va ser el passat diumenge 17 d’abril de 2016, on va tenir lloc la 1a Cursa Solidària del Brugulat al Parc de la Draga de Banyoles.
Tant la comunitat educativa com tot l’alumnat col·laborador estem molt emocionats! Moltes gràcies a tots i a totes que ho heu fet possible!
Classificació 200 m
Classificació 4 km