Èxit del concert de l’alumnat del Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa

El divendres 13 d’abril els alumnes del batxillerat de la modalitat d’Arts Escèniques, Música i Dansa ens van oferir un concert a l’Auditori de Banyoles. El concert va durar una hora i mitja i va estar format pel diferent repertori que han estat treballant els alumnes d’aquesta modalitat al llarg del curs. Les cançons varen ser molt variades, tant d’estil com de caràcter i expressió i hi havia peces de conjunt i d’altres de solista així com una mostra del treball realitzat a les sessions de dansa amb professors de l’escola Dans de Banyoles. Algunes d’aquestes peces varen tenir molt bona acollida entre el públic.
Els alumnes es van bolcar en aquest concert i encomanaven el seu entusiasme. Tot l’espectacle es va emmarcar dins una reivindicació feminista en defensa i recolzament del paper de la dona al llarg de la història i la societat actual, és per aquest motiu que predominaven els tons lilosos i es van enganxar una sèrie de fotografies de dones representatives en diferents àmbits (social, artístic, literari, científic, matemàtic…).