Excel·lent actuació dels alumnes de Fusteria en el concurs dels Catskills

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat 1 i 2 de juny es va celebrar el Concurs dels Catskills organitzat pel Departament d’Ensenyament, a les Instal·lacions de l’Institut Pere Martell a Tarragona. El nostre centre hi va participar representat per Marc Ribas (skill Fusteria d’obra), Ricard Triviño (skill Ebenistaria) i Joan Mongé (skill Fusteria), alumnes de 2n i 3r curs del Cicle de Grau mitjà i del 1r curs de Superior de Fusteria. Ricard Triviño va resultar guanyador de la seva especialitat realitzant un concurs d’altíssim nivell. Marc Ribas va acabar aconseguint el 2n premi a la modalitat de Fusteria d’Obra, en la que molt pocs participants van acabar l’exercici. Joan Mongé aconseguí una meritòria tercera posició en la modalitat de Fusteria tradicional. Tots tres han estat convidats a l’acte d’entrega de medalles el proper dia 6 de juliol on la Consellera Meritxell Ruiz premiarà als guanyadors. Des del centre agraïm l’esforç de preparació del concurs i la seva brillant participació.