Estrena del videoclip de l’alumnat del Batxillerat de Música i Arts Escèniques

Un any més, assistim a l’estrena d’un nou videoclip de l’alumnat del Batxillerat de Música i Arts Escèniques. En aquesta ocasió, es tracta del videoclip On està la gent? La cançó és del cantautor banyolí Pau Brugada i la vam gravar a l’Estudi Olivera on el mateix Pau Brugada i en Vic Moliner ens en van fer la producció. Aquest videoclip ha estat realitzat a les matèries d’Arts escèniques i Llenguatge Musical.

La idea que volem transmetre és reflexionar sobre la capacitat que pot tenir la tecnologia d’anul·lar-nos com a persones, encara que també ens pot ajudar en molts aspectes. Un binomi contradictori, davant del qual ni nosaltres mateixos no sabem on col·locar-nos. Volem la tecnologia com a eina per relacionar-nos? On és la gent i les abraçades, on són? No és un missatge antitecnologia, simplement convidem a reflexionar entorn el tema.
Volem dedicar un agraïment especial a la Raquel Viñuales que va dissenyar i va ensenyar les coreografies. I també a en Carles Revert, professor del Cicle d’electromecànica de l’institut, per la programació dels robots.