Estrena del vídeo dels alumnes de 1r cicle seguint una coreografia de percussió corporal

I finalment ja el tenim aquí!! El vídeo del Try amb els nostres protagonistes, els alumnes de  primer i segon d’ESO. El vídeo es va filmar el divendres 11 de desembre a la pista de dalt de l’institut. Aquest projecte és una resposta a l’escola Daina-Isard que va retar a les escoles i instituts a seguir uns tutorials creats per en Santi Serratosa i la Mariona Castells. Durant 3 mesos els nostres alumnes han estat aprenent aquestes coreografies de percussió corporal a les classes de música. La cançó Try de la Colbie Caillat ha estat gravada a l’estudi d’en Robert Fàbrega a on els alumnes del nostre batxillerat escènic van fer una bonica interpretació. Volem agrair la col.laboració del departament  de ViP i els seus alumnes de Batxillerat artístic en el dibuix del clip de l’institut sobre la pista de l’institut. I també volem agrair a en Dani Subirà per la gravació tan maca que ens va fer a vista de drone.
Si us ha agradat el vídeo i voleu veure com l’hem fet podeu veure també el seu making off aquí.