Emotiva visita dels exalumnes del Brugulat

Un any més, una bona colla d’exalumnes del Brugulat han tornat a l’institut per explicar-nos les seves experiències en el món de la universitat i en el dels cicles formatius de grau superior.

Organitzats en aquesta ocasió al voltant de nou taules temàtiques, els alumnes actuals de batxillerat del Brugulat van poder compartir una estona amb els exalumnes que els van ajudar a resoldre els seus dubtes a partir del relat de les seves experiències.
Es va parlar de l’organització dels graus universitaris, de les matèries, dels sistemes d’avaluació, de la decisió d’estudiar en una ciutat o altra, dels transports i d’un munt de temes més. De passada, també els van donar uns quants consells per aprofitar els estudis de batxillerat al màxim.
Tot plegat, un gran ambient en una de les trobades més emotives i importants del curs.