Emotiva festa de graduació de l’alumnat de 4t d’ESO

Ahir el nostre alumnat de 4t d’ESO va tancar una etapa per encetar un nou camí. Al llarg dels darrers quatre anys han perseverat lluitant per superar obstacles i reptes, que formen part de l’aprenentatge de la vida, tal com ells mateixos van manifestar en el seu discurs.

El professorat del Brugulat vetlla pel doble vessant important en el creixement de tot jove: els continguts acadèmics, per una banda, i el desenvolupament com a persones, per l’altra. I creiem que els 121 alumnes, que ahir llençaven enlaire el birret ben emocionats, s’enduen no només bons records, sinó també aquest doble aprenentatge. Tots plegats estem orgullosos d’haver-hi contribuït amb el nostre granet de sorra.
Els felicitem novament!