Els alumnes del Batxillerat Escènic graven la banda sonora del nou clip

El passat dilluns 30 d’octubre i dilluns 6 de novembre els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques hem anat a l’estudi de gravació d’en Robert Fàbrega per gravar les veus i els instruments de la cançó que serà la banda sonora del nou clip d’aquest any. Aquesta cançó és la base d’un projecte musical de percussió corporal que porten a terme els alumnes de Tercer i Quart d’ESO de l’Institut conjuntament amb els alumnes del Batxillerat Escènic. La coreografia ens l’ha fet en Santi Serratosa i la filmació ens la farà el cantant Guillem Roma. Tots dos ens han fet tallers aquest any a l’institut. El clip el gravarem al mes de desembre. Els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques han pogut experimentar els passos a seguir en un estudi de gravació. En Robert Fàbrega, com sempre ens ha estat de gran ajuda.