Els alumnes de 4t d’ESO visiten l’Expojove

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat dijous 14 d’abril els alumnes de 4t d’ESO van visitar l’expojove que es va fer durant la setmana passada el Palau de Fires de Girona. Aquesta va ser una activitat de tutoria per completar tot el procés d’orientació que des de fa unes setmanes es va treballant a les hores de tutoria.
En aquesta fira els alumnes van poder veure un tastet de tots els estudis que es poden fer als instituts de les comarques gironines. També hi havia informació sobre alguns estudis universitaris, estudis d’idiomes.
En general va ser una jornada molt positiva per a tots.