Els alumnes de 4t d’ESO descobreixen les seves arrels

Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de 4t d’ESO treballaran en un projecte sobre els diferents orígens dels alumnes amb l’objectiu de valorar les identitats individuals i col·lectives, tenir una actitud de respecte actiu envers totes les cultures i valorar el patrimoni cultural, natural, lingüístic,… dels nostres progenitors i afavorir-ne la conservació.
El treball és interdisciplinari i es fa en grups cooperatius que potenciar també el treball en equip. Per iniciar el projecte hem convidat algunes famílies dels nostres alumnes que provenen d’altres països i ens han explicat diferents aspectes dels seus llocs d’origen. Hem rebut la visita d’una àvia i una mare del Marroc, d’un pare escocés, d’una mare que ha viscut molt de temps a Anglaterra, de dos famílies de l’Argentina i d’un pare del Congo. L’experiència ha estat molt enriquidora tant per alumnes i com per professors, ha estat un plaer passar una estona amb tots ells.