Els alumnes de 3r d’ESO representen l’obra “Quan es fa fosc”

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El dijous passat, els alumnes de 3r d’ESO que fan l’optativa d’Arts escèniques i Música van representar l’obra “Quan es fa fosc” al Teatre Municipal de Banyoles. L’obra s’havia estrenat el dia 19 de maig en el marc de la Mostra de teatre de Blanes, on van participar un total de 14 instituts. L’experiència va ser fantàstica!
La representació que van oferir dijous passat a Banyoles, estava adreçada a les famílies, alumnes i professorat de l’institut. El públic s’ho va passar molt bé i va gaudir molt amb l’actuació dels nostres petits artistes!! Bravo!!