Els alumnes de 3r d’ESO d’emprenedoria presenten el seu projecte a l’Auditori

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Projecte TONI, és el nom del treball sobre emprenedoria que realitzen de forma coordinada els quatre instituts de Banyoles, amb el suport del Servei d’Educació i la col·laboració de diverses entitats del municipi. Amb aquest nom també es vol homenatjar la figura d’en Toni, un professor que es va dedicar a formar joves amb dinamisme, humanitat, il·lusió i esperit emprenedor.
Aquest curs l’alumnat de 3r d’ESO d’emprenedoria ha apostat per fer un projecte i executar-lo i ha estat aquesta la fórmula per veure realment si el projecte està ben elaborat o no. El projecte, La Cursa Solidària del Brugulat, es realitzà el passat 17 d’abril de 2016 i va ser tot un èxit!