Els alumnes de 2n CFGS d’AFI fan els tràmits per constituir una empresa simulada

Els alumnes de 2n d’administració i finances volen constituir una societat limitada simulada anomenada Argibag SLS que es dedicarà a la compra-venda de motxilles, maletes i material escolar. Per poder crear aquest projecte, el passat divendres 3 de novembre, van anar a la notaria de Banyoles a sol·licitar informació del procés de constitució d’una societat mercantil.
A la notaria els va atendre l’Elena i els va explicar quins tràmits havien de realitzar per a la constitució la Societat Argibag SLS i els tràmits de constitució d’una societat exprés (societat en 24h), els va ensenyar la documentació i fins i tot, els va fer la factura dels honoraris del Notari. Llavors els alumnes es van separar amb grups de 2 o 3 persones i es van dirigir a les entitats bancàries per buscar informació i contractar un préstec personal per fer l’aportació dinerària inicial.
Aprofitem per donar les gràcies a la Notaria de Banyoles i a les entitats bancàries que van atendre els nostres alumnes.