Els alumnes de 1r d’ESO de Socials experimenten amb l’art prehistòric

Durant el primer trimestre que ara s’acaba, els alumnes de primer d’ESO han treballat dins el temari de Socials l’art prehistòric. Han pogut veure diferents formes, tècniques i estils d’expressió artística dels nostres avantpassats. El resultat d’un dels projectes que ells han fet durant aquest trimestre és el que podeu veure a les imatges: rèpliques (alguna d’elles a escala real) de les Venus de Willendorf o de Brassempouy; de bous extrets de les coves d’Altamira; també pintures sobre pedra, amb tints actuals, però també amb fang o greixos. Alguns dels alumnes han volgut replicar eines tant del Paleolític com del Neolític.
En definitiva, i salvant les distàncies, han pogut experimentar com canalitzaven els sentiments, les pors o creences els nostres primers i llunyans avantpassats.