Els alumnes de 1r d’AFI visiten el Palau de Justícia de Girona

Un any més, els alumnes de 1r d’Administració i Finances han visitat el Palau de Justícia de Girona. Aquest edifici té una configuració adaptada a la nova oficina judicial i, igualment, atès que hi ha el Jutjat de Menors de Girona, uns espais diferenciats de menors i majors d’edat.

Els alumnes van visitar l’oficina d’atenció al ciutadà, l’arxiu i les diferents sales de l’edifici. També van veure la sala de la prova de reconeixement en roda i les garjoles que són al soterrani.
Però el més interessant i el que va agradar més alumnes va ser poder assistir a un judici penal real per tràfic de drogues.
Agraïm, un any més, les facilitats donades pel personal del Palau de Justícia per fer una de les visites més ben valorades pels alumnes i per agrair també als magistrats de la sala 1 penal per deixar-nos assistir al judici.