El Rotary Club Banyoles premia l’alumnat del Brugulat per la seva dedicació als estudis

Un any més, el Rotary Club Banyoles ha volgut reconèixer i premiar el treball i dedicació dels alumnes dels cicles formatius de grau mitjà del Brugulat. Mitjançant el seu projecte “Forma’t professionalment”, el Rotary financiarà els estudis de formació professional de grau superior dels guanyadors. Aquesta iniciativa forma part d’un programa més ampli que busca establir una connexió estreta entre el món acadèmic i el món laboral. Durant l’any, els alumnes han tingut l’oportunitat de conèixer empresaris de la comarca a través de visites al centre educatiu.

El projecte conclou amb el reconeixement per part del Rotary als alumnes Laia Bassols, Ismael Morad i Naila Juanola que gaudiran de la matrícula pagada per a l’any vinent per als estudis de CFGS en Administració i Finances, el CFGS en Mecatrònica Industrial i el CFGS en Disseny i moblament, respectivament.
Amb aquest reconeixement i suport econòmic, el Rotary Club Banyoles demostra el seu compromís amb l’educació i el desenvolupament professional dels joves de la comunitat. Enhorabona als premiats.