El CFGS d’Administració i Finances assisteixen a la jornada “Viu el màrqueting a la UVIC

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
Els alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances han assistit a la jornada “Viu el màrqueting”, organitzada per la Universitat de Vic, on han participat en un estudi de mercat d’una empresa real.
Després d’una visita per les instal·lacions de la universitat, els alumnes han realitzat un test de producte en cec, que ha consistit en tastar diferents tipus de sucs de pinya i avaluar diversos aspectes com: el sabor, l’aparença o la textura, mitjançant un qüestionari. Seguidament han fet un test d’envàs d’una de les marques que han provat, avaluant la imatge que transmeten els envasos, i utilitzant la seva creativitat per inventar un nou envàs.
Finalment, els diferents grups han exposat les seves idees davant la resta d’alumnes i els professors.