El Brugulat es bolca amb el Banc dels Aliments

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat mes de desembre, a l’institut  Josep Brugulat s’ha realitzat la gran recollida d’aliments amb la col·laboració dels alumnes de 1r de Gestió administrativa de grau mitjà, amb el suport del Banc dels Aliments.  Les quantitats recollides han estat les següents: 12 l de llet, 1 paquet de cacau en pols, 1 paquet de galetes, 1 ampolla d’oli, 5 kg de llegum sec, 6 kg de llegum cuit, 9 kg d’arròs, 7 kg de pasta, 6 pacs de conserva de peix, 3 kg de conserva vegetal, 2 l de sucs, 1 l de brou, 3,2 kg de tomata de pot i 1,3 kg de conserves de carn.
Paral·lelament els alumnes del PIP també vam voler col·laborar amb aquest acte solidari, elaborant productes nadalencs diversos i venent-los a l’institut. Amb els diners que van recollir van anar a comprar aliments que també van donar al Banc dels Aliments : 30 l de llet, 10 l d’oli, 27,2 kg de llegums, 4,1 kg en llaunes de peix, 2,4 kg en cereals infantils i 6,7 kg en conserves de carn. Amb aquest acte de solidaritat volem que es manifesti que un gra de sorra pot ser l’inici de la construcció d’un món millor. Que així sigui! Volem agrair a totes les persones que amb la seva col·laboració han fet possible aquest gran recapte.