El Bòlit inaugura una exposició en la que participen alumnes de 4t d’ESO

Exposició Bólit

Els professors/es de dibuix us volem convidar el proper divendres 6 de maig a les 6 de la tarda a la inauguració de l’exposició “Picar a la porta, entrar, sortir” de la sala Bòlit de la Rambla de Girona on han participat alguns alumnes de 4t ESO i alguns professors voluntaris del nostre institut. El Bòlit és el nom del Centre d’Art Contemporani de Girona. El projecte Bòlit Mentor és una convocatòria pública en la qual uns artistes, escollits per un comissari, proposen un treball per realitzar conjuntament amb alumnes d’instituts de secundària. El nostre institut és el tercer any que ha pogut participar en aquesta activitat. Aquest curs el Bòlit ens ha proposat el projecte que porta per títol “Un museu de paper”, conduit per dos artistes de Barcelona, l’Enric Farrés i la Joana Llauradó, que han vingut durant el primer quadrimestre els divendres a fer una sessió d’una hora amb els alumnes de 4t d’ESO de l’optativa de dibuix. Aquest treball acaba aquest divendres amb l’exposició a la sala de la Rambla, al costat del pont de pedra, juntament amb els treballs d’uns altres dos instituts de Girona..