En Santi Serratosa imparteix un taller de percussió corporal al Brugulat

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat dimecres dia 28 d’octubre el departament de música de l’institut va tenir el plaer de comptar amb la presència d’en Santi Serratosa ( bateria dels Gossos i d’ Astrio, musicoterapeuta, percussionista, professor i director de la  SSM Big Hand) per tal de portar a terme un taller de percussió corporal amb els alumnes de primer i segon del Batxillerat d’Arts Escèniques, al matí i un petit taller amb professors del centre i exalumnes, a la tarda. Va ser una gran experiència tant pels alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques com pels professors, els quals varen poder constatar de primera mà les grans qualitats i aplicacions educatives de la percussió corporal. Les professores de música ens sentim plenament satisfetes del treball portat a terme i esperem poder comptar amb la presència d’en Santi i altres professionals del món de la música properament.