Dos TdR reconeguts al V Premi d’Humanitats Joaquim Palmada i Teixidor

Els treballs de recerca de dues alumnes del nostre institut, la Clàudia Rovira Soler amb el treball “Balla’m un llibre. Representació ballada de la novel·la d’Anna Frank” i la Berta Ventura López amb “Els símbols invisibles. Simbologia franquista a les comarques de Girona” han estat premiats amb dos accèssits en el V Premi d’Humanitats Joaquim Palmada i Teixidor 2023 convocat pel Centre d’Estudis Comarcals de Banyoles – CECB.

En la convocatòria d’enguany d’aquest premi que té per objectiu estimular l’interès pels temes humanístics entre els/les estudiants dels instituts de batxillerat del Pla de l’Estany també hi ha participat l’alumna Afra Casadevall que ha rebut un reconeixement pel seu treball “La violència de gènere no és un mite. Una anàlisi de la violència de gènere en la mitologia clàssica”.