Dos alumnes del Brugulat guardonats per la UDG pels seus treballs de recerca

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El divendres 17 de juny a la tarda, dos estudiants de l’institut Josep Brugulat van ser guardonats per la UdG pels seus treballs de recerca. La Mònica Collell pel seu treball “El color de les paraules” sobre les persones sinestètiques i en Josep Maria Pla pel treball “Energia per a Escalfar una Llar: Fòssils vs Renovables”. Aquests premis són convocats pel Consell Social de la UdG, amb la col·laboració del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC) a Girona i tenen l’objectiu de promoure la recerca en totes les àrees del coneixement.
L’acte d’entrega dels premis, en la seva 17a edició, va tenir lloc a la Universitat Politècnica Superior, al Campus de Montilivi. El premi pels estudiants consistia en la matrícula gratuïta del 1r curs de qualsevol grau de la UdG i un val de 500€ per adquirir llibres i material escolar. L’enhorabona als nostres guanyadors i als seus tutors, l’Isidre Colomer i en Joan Moreno!