Dia complet a Barcelona amb els alumnes de 3r d’ESO

El divendres 12 de gener amb tot l’alumnat de 3r d’ESO vam anar a Barcelona per visitar el CosmoCaixa, al matí, i a la tarda anar a veure el musical El Petit Príncep.
Al Cosmocaixa vam poder fer els tallers Viu l’electricitat i Reaccions Químiques. Tots dos molt interessants i divertits. També vam visitar la sala de la matèria, el bosc inundat i una exposició temporal sobre dinosaures.

A la tarda, coincidint amb el desè aniversari de l’espectacle musical de El petit príncep, els alumnes van tenir l’oportunitat de veure l’adaptació de la novel·la de Saint-Exupéry, que havien treballat a classe de llengua catalana i literatura, un clàssic per a lectors de totes les edats. Les peces musicals, composades per Manu Guix, van emocionar-nos, amb les veus del mateix Manu Guix, Mariona Escoda i Iñaki Mur, entre d’altres intèrprets, i tant en les lletres de les cançons, com en els monòlegs i els diàlegs teatrals hi vam reconèixer el missatge de la novel·la: “l’essencial és invisible als ulls; només s’hi veu bé amb el cor”. I se’ns va despertar el nen, la nena que duem dins.