Descobrint la Banyoles Medieval amb l’alumnat de 2n d’ESO

Els dies 22 i 25 de gener els alumnes de 2n d’ESO del nostre institut van fer una visita guiada per la Banyoles Medieval. La sortida està organitzada pel departament de Socials i forma part del currículum de l’assignatura.
El punt de sortida va ser el monestir de Sant Esteve. A partir d’allà es van fer tres grups que van seguir l’itineraris diferents per no coincidir. Tots van veure i apreciar les característiques del Monestir, el Carrer Nou, Santa Maria dels Turers, el Carrer Paraireria, Pia Almoina, Plaça de la Font, Carrer Escrivanies, Plaça Major, el Carrer Girona, la Llotja del Tint, Muralla i Plaça del Teatre.
Vam tenir un dia núvol i amb boira, la sensació de fred va ser gran. En conjunt va ser una manera diferent de veure Banyoles.