Concert de primavera de l’alumnat d’ESO

Novament com cada curs, els alumnes d’ESO ens van oferir el passat divendres dia 4 de maig el ja tradicional concert de primavera. Varen actuar 87 alumnes de 1r d’ESO, 80 de 2n d’ESO i 30 alumnes de les optatives de 3r i 4t d’ESO. El programa del concert va ser molt variat, amb flauta, veu, ukelele, amb acompanyaments instrumentals per part dels mateixos alumnes i professores (violoncel, saxo, guitarra elèctrica, guitarra acústica, piano, melòdica). Els alumnes de 1r ens varen oferir entre altres peces una versió molt bonica de l’Imagine’ de Lennon acompanyat d’un vídeo amb frases i reflexions sobre la lletra així com també un Medley de la Cantata per la Pau (UAP) que es va celebrar a Girona el passat mes de febrer, cantata en la qual ells hi van participar. Els alumnes de 2n entre el diferent repertori, van dedicar una peça als avis (la cançó ‘Mil Ocells’ del grup Txarango) acompanyada també d’un vídeo de fotografies de diferents alumnes amb els seus avis. Els alumnes de tercer han fet una optativa de Socials i música i han treballat la música que ha acompanyat diferents conflictes socials, vàrem poder descobrir el gran talent de la Mariona (la professora de Socials) al piano i la melòdica.
Finalment el concert es va tancar amb una cançó emotiva de comiat per part dels alumnes de l’optativa de música.