Cloenda del “Projecte valors en l’esport” al PFI

Aquest febrer es va dur a terme la Jornada del “Projecte valors en l’esport” al Parc Nou d’Olot. Hi hem participat un total de 90 alumnes dels diferents PFI de la Garrotxa, el Pla de L’Estany i el Ripollès. Les activitats han estat dinamitzades per l’alumnat del CFGS d’esport de l’Escola Pia d’Olot.

Pensem que la pràctica esportiva és beneficiosa per millorar l’atenció, la concentració i la memòria, a més de fomentar els hàbits saludables. És per això que l’’objectiu d’aquest projecte és promoure valors fonamentals com el treball en equip, l’esforç i la humilitat a través d’activitats relacionades amb l’esport.
Aquest projecte també ens ha permès conèixer els esports adaptats, entendre com es pot fomentar la sostenibilitat en la pràctica dels esports i alhora hem contribuït a crear xarxes en el territori.