Bernard Figueras de 2n de batxillerat rep el premi de recerca en l’àmbit de tecnologia de la UdG pel seu treball de recerca.

Onze estudiants han rebut aquest dijous dia 24 de maig els premis a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat que atorga el Consell Social de la Universitat de Girona (UdG).

El Consell Social de la UdG organitza aquests premis que volen promoure i potenciar la recerca entre els joves en un àmbit de proximitat entre l’ensenyament secundari i la UdG. Compta amb la col·laboració de la demarcació de Girona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya (COAC), el Patronat Politècnica, l’Escola Universitària ERAM i l’Escola Universitària EUSES.
En Bernard va presentar el seu treball “Elevem la velocitat. Estudi sobre el magnetisme i creació d’un model de tren Maglev”, que va ser ben valorat per la seva construcció pràctica i l’explicació en detall dels fonaments físics aplicats. Enhorabona, Bernard!